torsdag, december 07, 2006

December säger

Mitt månadshoroskop talar med stora ord.

Jag ska få massor med släktingar på besök till jul. Det ska pratas om allt mellan himmel och jord och en del ska visst vara envisa men jag ska ha överseende med dem och ignorera dem.

Någon känd släkting ska knäppa med fingrarna och på så sätt ordna arbete till mig som jag sedan ska klara av med mina egna kvalitéter. Kommer då att tänka på vad sister Fairy och jag talade om... Men hur visste horoskopet det?

December månad kommer att innebära mer arbete än vila för mig. Och kommer att bli en bra månad. Den ska bli som en vägledare för mig vidare till något bra arbete som jag vill ha. Då hoppas jag att horoskopet och jag är överens om vad jag vill ha. Men så lät det.

Men jag vet ju inte om jag ska tro detta horoskop. Tror jag inte så går jag kanske miste om ett fint erbjudande... och tror jag så kanske jag tror för mycket. Det är inte lätt minsann...

© Snöprinsessan

Inga kommentarer: